ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

onsdag 12 maj 2010

Härligt!

Alltså gud vad jag njuter av att vara gravid! Även om vissa sparkar gör riktigt ont så är det sååå mysigt att ha en liten knodd som rör sig och gör sig påmind inne magen. Och eftersom jag inte blivit så infernaliskt stor än så är jag rätt rörligt och känner mig inte som en valross. Han är än så länge rätt snäll på nätterna så om jag är vaken är det inte hans fel. Men visst händer det att han vaknar om jag vänder på mig men det är inte värre än att jag kan somna om ialla fall.
Idag är det min födelsedag och det är väl kul men det regnar och ska väl fortsätta med det hela dagen :-(. Och jag fick ont i halsen i natt så jag är väl snart härligt förkyld... Kul födelsedagspresent *not*! Typiskt när det är kristi flygare och man ska vara ledig oxå... Hoppas bara ungarna inte blir smittade för de ska ju på läger fredag-söndag o vi ska på fest på lördag. Ja ja, det löser sig nog.
Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar