ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

fredag 15 april 2016

Gött mos!

Sån skillnad det är när man har haft en bra träningsvecka :) I lördags blev det överkropp på Actic sen var det Hollywood-fest på kvällen så på söndagen var det vila... Inte så pigg alls. Men det var en himla trevlig o kul fest! Händer ju inte så ofta :)
I måndags körde jag rumpa/mage-passet från nya boken Starka former hemma. Gick bättre denna gången än förra som var första gången men det är fortfarande väldigt jobbigt... Ser så enkelt ut med bara ett gummiband men jisses... 
I tisdags blev det BetaHiit på lunchen ute. Härligt! Mycket puls o styrka där med. Hade träningsvärk i rumpan o det blev INTE bättre av det passet... :)
Onsdagen blev det Actic o överkropp igen. Kände mig härligt stark! 
Torsdagen körde jag rumpa/mage hemma (tog heeela kvällen innan jag var klar) o idag fredag stack jag ut o körde ett back-intervallpass i skogen. 10 gånger upp för backen ner till bäcken. Tog ca 50s upp o 2-3 min vila. Det kändes det. Men nu är det fredag o jag är supernöjd med denna veckan! Ja inte matmässigt kanske men träningsmässigt! Imorgon blir det nog "bara" mossräfsning i trädgården... 

Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar