ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

onsdag 12 september 2012

Njuter!

Om någon sagt till mig för ett år sen, eller ännu hellre för 1½ år sen, att jag idag gladeligen skulle springa i över 1h och njuta av det hade jag idiotförklarat dem. Men det gör jag! Idag blev det ca 70 min joggning i sakta mak men ändå. Ca 9 km totalt. Så som sagt ett lågt tempo men åh så härligt! När jag för några veckor sen sprang en mil var jag totalt slut när jag kom hem men det var jag inte idag. Bara härligt trött o mör. Skönt!

Annars har förvirringen varit total här, missade att det var föräldramöte i 5an… Hatar att missa sånt! Då känner jag att jag inte har full koll och det HATAR jag! Vill verkligen ha koll! BLÄ! Men inget att göra åt nu ju Ledsen. Hoppas vi kan få missad info på annat sätt… Jag lär ju inte vara klassrepresentant i samverkansgruppen längre iallafall för jag var ju inte där Ler. Så nu kan jag ju representera Vitsippan istället Blinkar. Eller 4an… Det finns mycket att välja på.

Nu är det snart dags att tänka på refrängen o försöka sova lite. En ny dag imorgon, vilodag från träningen tror jag Ler. Får ju ha såna ibland…

Kram
Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar