ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

fredag 9 oktober 2009

Älskar hösten!

När hösten visar sig från sin bästa sida, vilket den gör nu, bara älskar jag hösten! Vackra färger i gult, rött, orange, blå härlig himmel, sol och en klar hög luft. Kan man begära mer? Möjligtvis att det inte blåste så mycket men det märker man inte när man sitter inne och tittar ut... Det är såå vackert!
Jag har varit på kurs i två dagar nu. På järavallen. Bättre Arbetsmiljö anordnat av Unionen. Jag har blivit skyddsombud... Det var en väldigt bra kurs med trevliga deltagare och jag har lärt mig mycket. Och god mat hela tiden... Inte bra för vikten. Nu måste jag snart verkligen skärpa mig för det går ständigt på fel håll. Upp varje vecka! Det går inte! Nu har jag ju varit förkyld i snart två veckor oxå så det har inte blivit så mycket motion som jag hade önskat och det gör ju inte det hela bättre... BLÄ! Nu är det 8kg ner till målvikt. Innan var det bara 5... Inte bra alls.

Ikväll är det Champions of Rock i Helsingborg. Ska bli kul. Jag hoppas det är bra och det är det säkert oxå. Mycket Queen med Peter Johansson som ju är sååå bra.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar