ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

lördag 10 oktober 2009

Jag är kär!!!

Alltså Peter Johansson! Han är bara för underbart bra! Showen igårkväll var helt fantastisk, jag har knappt ord. Peter sjunger sååå bra och tjejerna han hade med sig (den ena var Nina Söder... ...berg, kvist, gren?, vad hon nu heter) var oxå kanon! Tänk en kväll med bara Queen musik och så bra artister som framför dem. Kan det bli bättre??? Helt fantastiskt! Anders verkade oxå gilla det hela och således nöjd med sin födelsedagspresent.

Idag är ungarna på scoutläger (imorgon oxå då...) så vi har haft (och har) en barnledig dag. Jag var hos frissan först och fick äntligen lite färg i håret och lite mer fason på utväxten. Jag har nog tänkt att det ska bli lite längre igen tror jag så jag klippte inte så mycket idag. Men mörkt blev det. Hade rätt ljust efter slingor och sommar så nu är det rätt stor skillnad. Sen har vi röjt och sorterat lite i källaren (gillestugan) och dammsugit bort lite spindelväv och damm. Nu njuter vi mest av lugnet, tyst är det inte för Anders kör rally på PS3an... Men snart är det fotboll så då får han sluta.
Heja Sverige!!! Hoppas Zlatan äntligen kan få till det i en landslagsmatch. Han är ju såå bra!

Många kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar