ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

tisdag 8 februari 2011

Stor kille

Jaha så var man vägd o mätt igen… 5månadersvärdena blev 10095g o 69cm… Ungefär som storebror när han var 9 månader o storasyster när hon var 17 månader… Viktmässigt iallafall. Längden är lite mer normal. Ligger på nästan 3 SD över på vikten men bara 1 SD över på längden.

image

image

Sprutor fick jag oxå, en i varje lår. Sa inget på den första (pentavacen) men blev lite lessen på den andra men så svider den mer oxå. Fast jag skrek inte så länge. Så på det stora hela gick allt bra.

I går åt jag kl 1 på natten o sen sov jag till mamma steg upp vid 7.15 ca. I natt tvingade mamma mig att äta vid 2 för då läckte hon o hade ont… Sen tog det en timme innan jag somnade men sen sov jag till 8.20… Snart kanske jag sover hela nätter men det har vi sagt länge iofs.

Kramar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar