ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

tisdag 15 februari 2011

Två-taggare!

Nu har nr 2 tittat upp! Inte konstigt att jag varit lite kinkig… Men nu ska det väl förhoppningsvis bli bättre ett tag Ler. Igår var det alla-hjärtans-dag o vi firade med att gå till kyrkis o göra gipsavgjutning av min hand. Det var kul som vanligt att träffa andra bebisar o sjunga sånger.

På kvällen var mamma på lokalstyrelse så jag fick vara hemma med pappa. Det gick väl bra men jag var trött o kinkig så jag ville mest ligga i hans famn o sova.

Vällingen funkar rätt ok, jag vaknade halv 6 i morse fast mamma hade fått stoppa i nappen rätt många gånger dess förinnan…

Idag har vi varit o shoppat på Willys. Jag behövde mer mat för den gamla började ta slut… Jag äter ju en del Ler. Det är gott med mat tycker jag. Lär väl tyvärr synas på vågen nästa vecka…

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar