ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

torsdag 31 mars 2011

7 månader!

Jaha så var man 7 månader då. Stora killen tycker jag! Fast kryper gör jag inte riktigt än även om jag tar mig upp på alla fyra hela tiden. Jag gör mer som en mätarlarv just nu… Men långt kommer jag Ler. Jag har oxå fått mina första skor. I onsdags var det vi var o handlade på Cosmo o Co mamma o jag. Ett par blåa ekologiska Kavat-skor. Jättefina! Jag ska ha dem när vi är ute med bärstolen eller ute på gräsmattan o så. När tossor inte är så lämpliga. För går gör jag ju inte riktigt än…

Sover gör jag oxå bra just nu. Har sovit hela natten i egen säng utan pip i tre nätter nu. Mamma är helt chockad. O utsövd… Får se hur länge det varar innan mardrömmarna sätter in. De säger att de brukar komma vid 8månader så där då de kommer väl snart.
7 månader 0207 månader 021
Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar