ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

torsdag 23 juni 2011

Sommarlov

Nu har vi flyttat till sommarstugan mamma jag o de andra två ohängda ungarna som mamma kallar dem. Pappa får jobba två veckor till så han är bara här denna veckan (över midsommar) och på helgerna. Nu hoppas vi på att vädret ska bli lite varmare och stabilare så vi kan börja bada. Ja Sebastian han badade i förrgår, i havet, trots att det nog bara var typ 13 grader eller nåt, men det var han ensam om… Jag väntar tills det blir lite varmare. Nu är de stora barnen på Hälleviksbadet o roar sig medan mamma o jag ska åka o handla mat inför midsommar. Det är Lelle, pappa, J, S, Kalle, Lina och Markus som är o badar. Så nu är det lugnt o skönt här hemma ett tag Blinkar. Vi hoppas ju på att den andra familjen Söderberg oxå kommer hit men Elise är sjuk så vi får se om hon tillfrisknar i tid…

Jag tränar allt vad jag orkar på mitt gående. Går rätt ok när jag håller bara i en hand men det går ju bäst med två händer. Kan stå själv i flera sekunder ibland. Utan att hålla i mig då alltså. Jag ska nog kunna gå när vi kommer hem igen!

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar