ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

fredag 31 augusti 2012

Beslutsångest

Imorgon är det dags för frisörbesök för min del. Ny frisyr och ny färg... Var ett tag sen man gjorde nåt drastiskt sist. Har lite ångest över vad jag ska hitta på. Letar inspiration på nätet, vad tycks?


Här kommer två skådespelerskor vars hår man skulle vilja ha...:
 

Som du  kan se är jag inne på ett visst tema... Men blond vill jag INTE vara...

Denna är ju oxå fin men inte "jag" kanske:


Eller nåt sånt här:


Vi får väl se hur det blir imorgon!

Kramar!

1 kommentar:

  1. Oj jobbigt val. Tänkte också på något liknande men i mörkt. Har ju förlängningar nu som måste av och en förnyelse hade varit skönt nu, och det äran väl värd hihi. Gillade dock den sista med slingorna. Fast den första lite rufsiga sär också jättefin. Svårt när alla är så pass lika men ändå inte :) sparar dock lätt några av bilderna. Gillar längden, inte kort men inte för långt :) glöm inte före och efter bild.
    Lycka till :)

    SvaraRadera