ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

fredag 26 april 2013

En garde!

Jodå, lördagens Southforce fest blev lyckad som vanligt. Alla fick plats även om det var på håret :) Vi är ju 13 st nu... Barnen verkade ha kul, for runt i huset med vars en Nerf-pistol eller gevär o hade krig :). Ja fast inte tjejerna då, de försvann in på Js rum o så såg vi inte dem mer... :) God mat o trevligt sällskap, kan det bli bättre?
I tisdags var det dags för Lök-träff igen med tjejerna. Och denna gången var det fäktning som stod på schemat. Vi träffades hemma hos Eva och fick goda mackor med pålägg. Mums! Sen bar det av till Malmö och Föreningarnas hus. Där fick vi oss en snabblektion i fäktning och sen blev det turnering... Det gick väl sådär för mig... Jag blev 6a av 9... Men det var kul och nu har man lite blåmärken och ont här o var :).

I onsdags var det traditionsenligt StGeorge-firande på Scoutgården. Äventyrarna stod för firandet i år och de hade gjort ett jättefint spel. Sen blev det tipspromenad och korv :). S valde att träna handboll istället så han fick mysa hos mormor o morfar tills vi kom hem.

Igår var det åter dags för favorit-torsdagen, dvs dubbelpass med Susanne. CXworks plus Bodystep. En kanon-kombination. Man är helt slut efteråt. Bodystep är lite som att tro att man ska dö hela tiden. Varje gång är man glad efteråt att man överlevt ;). Härligt! Hade jag haft pulsmätaren på hade jag nog fått en bra uppskattning av min maxpuls under pulstopparna... Idag är jag helt mör i kroppen, en härlig känsla!
Känslan blir ju inte sämre av att det är fredag och snart helg igen! Förvisso jobbhelg för A igen men ändå... Inget annat inbokat så jag hoppas jag kan hinna springa lite iallafall. Det har jag ju inte hunnit med i veckan... Mindre bra men man kan inte hinna med allt.

Kram
Cilla





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar