ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

söndag 7 april 2013

Härlig helg men motivation sökes

Då är en härlig helg över :(. Igår jobbade A så jag fick försöka få nåt gjort ändå. Hann med en hel del innan han kom hem :). Bl.a. vara ute i trädgården o räfsa ris i det härliga vädret :). Första dagen med riktig värme! Så efterlängtat! I år är vintern seg, nätterna är fortfarande kalla så lite snö o is finns kvar på skuggiga ställen men i lördags fick mycket stryka på foten :).
Och det bästa av allt, jag lyckades komma ut på en joggingtur! Det gick ruskigt långsamt och var fruktansvärt jobbigt men jag kom ut o sprang i en halvtimme. Bara en sån sak! Men nu behövs ett lass med motivation för att orka kämpa på för att komma tillbaka till formen jag hade lyckats uppnå i höstas. Har ju en lååång bit dit om man säger så... Vet inte hur jag ska få mig själv till det... Så trist att ha tappat allt :(. Och sen kan man ju ge sig f-n på att man skulle bli sjuk igen om man skulle komma igång...
Idag var det handboll på schemat. Kl 8:30 var det samling på Svalebo, 10 började första matchen i Malmö. Idag gick det riktigt bra! Andra matchen var mot Ystad och 7-14 kändes nästan som en seger:). De kämpade som attan och gjorde en riktigt bra match. S fick visa att han även är bra på att stå i mål :). Han gjorde klart flest mål idag och en mycket bra insats i mål. Duktig kille! Förtjänade stoppet på McDonalds på vägen hem :).
Som sagt, en härlig helg :)

Kramisar
Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar