ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

onsdag 20 juli 2011

Nu har jag fått 6!

Nu tror ni det är pappa som skriver va? Blinkar Men nej, det är jag, Benjamin som har blivit sex-taggare! För några dagar sen tittade den igenom o mamma har nog märkt det mest för att jag sovit bättre på nätterna. Det var annars syrran som såg att den gått igenom. Det är rätt skönt när de går igenom så får man lite lugn ett tag.

Annars rullar allt på. Igår var vi vid stranden halva dagen o jag fick bada i havet igen. Det är sååå kul! Jag älskar min simring som jag kan sitta o guppa i. Eller ha som lära-gå-stol i vattnet när jag bottnar. Det är kanon! Igår var det nog 21 grader så jag ville aldrig gå upp. Härligt. Nu ska det tydligen vara sämre väder några dagar så vi får se när det blir bad nästa gång.

benjamin-0006

När vi inte är o badar tränar jag mig på att gå. Idag tog jag 3 steg på egen hand innan jag övergick till krypläge. Jag blir mer o mer stabil men mamma tycker att jag har långt kvar tills jag kommer att gå men jag övar!

När det gäller leksaker gillar jag bilar! Älskar bilar! Mina eller brorsans, det spelar ingen roll. Jag kör omkring med dem eller bara leker. Hur kul som helst!

benjamin-0023

När man är ute o kryper hela dagarna blir man smutsig o då slänger mamma en i baljan. Fast det har jag inget emot Ler.

Nä nu är det bäst att jag kryper in i sängen igen.

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar