ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

söndag 31 juli 2011

11 månader

Nu är jag 11 månader och kan gå! Senaste veckan lossnade det ordentligt så nu går jag till 95% typ. Visst kryper jag ibland men det är inte mycket. O jag är sååå nöjd!

benjamin-0084

DSC_0107benjamin-0106

benjamin-0128

7 tänder har jag oxå nu. Kanske är nr 8 på väg. Jag är rätt kinkig o gnällig (för att vara jag) men jag fick hosta natten till torsdag förra veckan och feber på torsdagen. Sen dess har jag varit lite hängig o hostig. Rosslig hosta. Kanske har jag fått mykoplasma som resten av familjen. Vi får väl se hur det utvecklas.

I onsdags fick vi besök. Det var familjen Fridh som kom. De var på väg hem från Gotland o stannade till över natten. De hade lite otur med vädret för på torsdagen regnade det nästan hela dagen. Men en tur ner till byn hann vi med o mamma fick visat dem lite geocaching (tre st fick de tagit varav två var mammas egna).

Idag söndag kommer familjen Erlandsson på väg hem från Öland. De ska stanna till på tisdag. Det ska bli roligt med nytt folk!

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar