ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

söndag 14 oktober 2012

Hopplös…

Nä fy vad dålig jag är på att blogga… Men men, får skylla på att det är fullt upp. Förstår inte hur tex hon med 11 barn hinner med det (Mirka). Men så får väl hon betalt för att blogga och jobbar inte…

B har varit förkyld hela veckan. Började så smått förra helgen med hosta på nätterna och sen blev det mer hosta o massa snuva. Nu är det väl på väg bort verkar det som så vi slapp vabba denna gången Ler. Ingen vab på hela terminen än så länge. Men nu kommer magsjukorna så det varar nog inte för evigt…

Träningen är jag så himla nöjd med! Var på Bodystep i onsdags och hej o hå vad jag orkade! Det är ju dö-jobbigt med BS men jag kunde köra på och ta i och det kändes kanon! Var helt lycklig efteråt Ler. Tog ett intervallpass med fadern i fredags i skogen och det gick rätt bra det med. Tror faktiskt att min träning trots allt har gett effekt! WOW liksom!

Idag vågade jag mig på en botanisering i garderoben. La undan en hel hög med byxor när jag blev gravid med B och har inte kunnat ta fram dem sen dess. Men nu vågade jag prova dem och helt plötsligt har jag 4 par byxor till som passar! De sitter lite annorlunda nu än innan men de går på och sitter helt ok. Härligt! Ska ju på min personal-shoppingtur på onsdag så då är det ju bra att veta vad man behöver och inte… Ska bli himla spännande! Jag behöver ju mest överdelar av olika slag så jag kanske inte är så svår att hitta kläder till men ändå. Tänkt, 2h med personlig shoppinghjälp på Nova! Nåt ska jag väl kunna komma hem med Ler.

Idag har jag oxå varit där men då var det jag som var den personliga shoppern till de stora barnen. Vinterkläder stod på listan och efter en effektiv tur in på Stadium hade vi klarat av vinterjacka till J, termobyxor till båda, regnbyxor till S och vinterkängor till S + en mössa till S och en träningstopp till J. Vi avslutade men en behövlig lunch på McD innan vi gav oss av hemåt. Efter det behövde jag ett pass Bodypump Ler. En bra dag och helg måste jag säga. Nu är det läggdax för att orka med en ny arbetsvecka.

Kramisar
Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar