ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

tisdag 16 oktober 2012

Vågar man andas ut?

Då var denna dagen nästan till ända. J har piggnat till och haft aptit och varit uppe lite. S kräktes till slut men bara en gång och så snart han var klar var han hungrig... Men de har legat nerbäddade vid tvn där uppe hela dagen (och myst). A har en himla huvudvärk så han piggnar inte till :(. B är förkyld men hyfsat pigg. Men mycket vilja och trots... Fast det är nog inte virusorsakat. Och jag står på benen och mår ok. Visst känner man sig alltid lite konstig när resten av huset är magsjuka men jag får nog anse mig frisk. Jag hoppas det håller i sig så att den kommande natten blir lugn. Vi behöver nog alla sova gott tror jag. Den enda som sovit ordentligt idag är ju A som sovit mest hela dagen. Antar att vi får bli hemma allihopa imorgon oxå.
B och jag kom ut på en rätt lång promenad iallafall. Det har varit underbart väder idag så det var verkligen skönt att få komma ut och njuta lite! Och andas bacill-fri luft en stund... Vackra höstdagar är underbara! Älskar höstfärgerna!
Imorgon är min personalshopper tid kl 16. Undrar om jag kan utnyttja den eller om det skiter sig... Har sett fram emot den så! Ungefär som S hade sett fram emot dagens lunch i skolan: hamburgare, som han ju nu missade :(. Men än är inte loppet kört! Håll alla tummar! Jag behöver en ny garderob!

Kramisar
Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar