ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

tisdag 23 oktober 2012

Min tur

Då blev det min tur tillslut då. Ja inte med magsjuka, den verkar jag slippa, men förkylningen. Har ont i halsen och hosta Ledsen. Vill inte! Hade ju kommit igång med träningen så bra och fått upp en hyfsad kondis för att vara jag och nu lär jag ju få börja om igen… Trist och frustrerande! Men man ska väl inte klaga ändå. Kunde ju varit värre!

B har börjat få svårt att somna på kvällarna. Somnar gärna inte före 20. Kanske får säga till på dagis att han inte ska sova så länge på dagen… Usch, börjar han bli så stor??? Det tycker inte jag!

Talet exploderar nu. Om jag tyckt att det gått fort innan är det inget mot vad det gör nu. Han upprepar nästan allt man säger, helst nya ord. Som krossade tomater och sånt… Blinkar. En riktig liten härmapa Ler. Man lixom verkligen märker hur han VILL lära sig nya ord hela tiden. Han vill lära sig vad saker heter. Läckert att se och följa.

Kram
Cilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar