ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

tisdag 21 september 2010

3 veckor gammal

Nu är jag 3 veckor gammal. I går var vi på BVC för vägning o mätning. Jag går upp so jag ska, väger snart 5kg... Längd-kurvan ser lite märklig ut för än så länge verkar jag bara ökat 1cm. Men det beror nog på att de mätte lite konstigt på förlossningen... Jag har börjat få hormonplitor lite överallt så jag är inte så jätte-söt just nu. Magknip har jag haft hela helgen så det har varit mycket gnäll, snuttande o lite sömn. Mamma är inte jätte-glad... Nu verkar det dock ha blivit bättre, mamma har minskat på mjölk-intaget och bönorna hon åt i fredags har lämnat systemet på oss bägge.
I lördags badade jag med Josefine i stora badkaret. Det var mysigt tyckte vi bägge! Jag gillar att bada precis som Josefine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar