ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

torsdag 23 september 2010

Magknip!

Jag har magknip! Skriker o gnäller o är allmänt missnöjd hela eftermiddagarna o kvällarna. Nätterna går än så länge rätt bra, har till och med sovit i vaggan två nätter i rad nu! Ja från 2-tiden iallafall. Mamma är rätt nöjd med det, hon har inte sovit själv i sin säng på 3 veckor. Men jag sväljer mycket luft när jag äter o en del fastnar på vägen o gör ont! I går kunde mormor få mig lugn så jag somnade men det är såå jobbigt innan jag kommer till ro. Pappa försökte få tag på Sempers magdroppar i går, körde runt halva Staffanstorp, men hittade det inte nånstans. Undrar var de säljer dem? Verkar svåra att hitta...
Just nu hoppas mamma att jag ska sova en stund så hon kan få duscha. Jag får se hur jag gör, jag gillar ju lukten av sur mjölk, hennes nya parfym :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar