ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

tisdag 28 september 2010

Fika!

Idag har mamma o jag varit på utflykt till Jenny V o fikat. Mums! O trevligt tyckte mamma att få träffa nån vuxen o få prata skit lite :). Jag uppförde mig rätt väl, åt lite, sov lite, producerade en blöja o lite sånt. Var bara lite gnällig när jag skulle somna.
I går var mjölkproduktionen till belåtenhet igen, inget problem att bli mätt inte. Det brukar ju rätta till sig efter nån dag om det är lite för lite :). I natt sov jag hela natten i vaggan! Åt dock 2 ggr (kl 2 o 5)...
Jag har varit lite mer nöjd, inte så mycket magknip de senaste dagarna. Visst kan jag vara gnällig på kvällen men det är ju många små bebisar men magen har varit bättre. Jag rapar oftast ordentligt när jag ätit åsså får jag ju magdropparna. Mamma hoppas att det håller i sig :)

Vägningen igår gick bra, 5272g o 57,5cm. Jag har gått upp över ett kilo sen jag föddes... Följer mina kurvor så allt ser bra ut. Jag är ungefär lika stor som Sebastian var i samma ålder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar