ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

måndag 27 september 2010

Måndag igen

Så var helgen över igen. Alla är tillbaka på jobb o skola o det är bara mamma o jag hemma. Lugnet infinner sig... Fast helgen har varit rätt lugn den med eftersom syskonen varit på scoutläger hela helgen o i lördags jobbade pappa...
Mitt magknip kommer o går, vissa dagar är det rätt bra, igår var en sån dag o andra dagar är det sämre, lördagen var en sån... I natt sov jag gott, åt bara en gång vid 3 o sen vaknade jag 6:20 nästa gång o då steg vi upp. Fast nu sover jag igen :). Jag har dock lite synpunkter på mängden mat på kvällen. Jag tycker inte riktigt att den räcker till. Blir rätt arg när jag inte får så mycket mat som jag vill. Men jag somnar tillslut ändå o vi hoppas på att det är mer mat snart, det brukar ju rätta till sig av sig självt :).
Idag är det dax för BVC igen, vi får se om jag har gått upp som jag ska men det tror vi väl. Jag börjar få lite hull på kroppen :). Återkommer med värden när vi har varit där.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar