ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

torsdag 30 september 2010

Äta!

Inatt var mamma inte glad på mig. Hon trodde det skulle bli en bra natt för jag somnade lugnt i hennes famn i soffan vid 21-tiden o vid 22 la hon mig i vaggan för att själv gå till sängs. Men inte fick hon sova inte. Ungefär vid 23 var jag färdigäten o -duttad så hon kunde lägga sig... Sen sov jag 2 timmar lite drygt innan jag vaknade igen. O sen vaknade jag vid 5 igen o då var det dax för bajsning o ny blöja. Det gick inge bra att rapa i natt så det var säkert en bidragande orsak till att jag vaknade så mycket för det var mycket knorr, stånk o stön innan jag vaknade.
Efter 5 hann hon väl precis somna innan pappas väckarklocka ringde 6:20 o sen kunde hon inte somna om alls... Man skulle tro att hon var zombie idag men hon har varit förvånansvärt pigg. Men det vill nog till att vi sover inatt annars blir hon nog inte att leka med imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar