ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

måndag 4 oktober 2010

Planeringsdag

Idag är mina syskon hemma för det är planeringsdag för personalen på skolan. Det kan vara kul med lite sällskap :).
I natt gillade mamma mig, jag sov 5 timmar i sträck o sen 3 till! Fast de första 5 i hennes säng så hon sov inte så gott som hon hade velat men ändå! Hon uppskattar verkligen om jag kan lägga det långa sovpasset på natten istället för på dagen :).
Men det är kankse inte så konstigt om jag sov gott inatt, igår var en händelserik dag, först kom Jimmy o Mali o tittade på mig (Mali fick mitt första klockrena svarsleende) o sen på eftermiddagen kom Fam Söderberg o tittade på mig o då fick Pia svarsleende nr 2. Mamma är lite avundsjuk... Hon har fått några leenden hon oxå men inte rena svars-leenden. På kvällen var vi och åt middag hos mormor o morfar. Jag låg rätt mycket hos morfar o han var nyrakad så nu luktar jag morfars rakvatten :).

Jag fick en jättemysig kanin av Mali o ett kit för att göra gipsavgjutningar + ramar av fam Söderberg. TACK!

I lördags var mina kusiner o farbror o faster här. Jag fick massa kläder som jag kan ha när jag blivit lite större. Jättebra! Det blev bestämt att mina kusiner ska vara mina faddrar när jag döps. Nu ska vi bara boka in en söndag för dop oxå... Vi får se om vi kan hitta nån då alla kan :)

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar