ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

fredag 29 oktober 2010

Ätit

Igår natt var ju en rekordnatt där jag sov 4.5h + 3h plus lite till. Dagen fortsatte bra o jag sov i vagnen ner till BVC, på vägen hem igen + en stund till när vi kommit hem. Jag var sen vaken en hel del men somnade när vi körde hem från mammas jobb o sov då nån timme. Kl 18 var jag jättetrött o när mamma la mig i vagnen för att gå ner till föräldramöte på Idala så somnade jag innan vi kommit ut ur uterummet. Sen sov jag mig igenom hela föräldramötet o hela vägen hem. Hade mamma inte varit tvungen att ta in mig o sätta på mig pyjamas vet jag inte när jag hade vaknat. Man efter lite mat vid halv 9 så var jag trött igen o somnade i mammas famn o sov gott tills det var dax att lägga sig (för mamma o mig). Då vaknade jag till lite o åt en skvätt. Kl var väl nu halv elva typ. Halv 1 vaknar jag igen o vill äta, o sen kl 3, 5, 6.45... Vid 5 blev det blöj- och pyjamasbyte då blöjan blivit full... Mamma är inte pigg idag... Jag tror att mamma hellre tar att jag är kinkig på kvällen o sover på natten än att det blir så här...

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar