ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

måndag 1 november 2010

Halloween

Så är man hela 2 månader gammal! O så har man firat det med riktig Halloweenfest o lite geocaching. Två cachar igår o en idag. Vi försökte hitta två till men den ena var borta o den andra för svår... O igår kväll blev det alltså riktig Halloweenfest med Söderbergs här i vår stuga. Riktiga monster var de allihopa, ett under att jag inte blev rädd!
Det är mysigt att vara i stugan. Jag fick en ny babysitter när vi körde upp o den gillar jag starkt. Jag kan sova i den, ligga o titta i den o gunga lite. Härligt. Jag har även fått en egen säng här, en spjälsäng. Det går kanon att sova i den oxå men jag har börjat vakna rätt ofta på nätterna, gärna 2h mellan gångerna max.. Mamma börjar bli rätt trött nu... I bland är jag egentligen inte hungrig utan har mest problem med gaser o knip men för att jag inte ska skrika o väcka hela huset får jag mat ändå o sväljer då mer luft.. En ond cirkel... Vi får hoppas på en bättre natt i natt.
Söderbergs körde hem idag så vi har haft en lite lugnare eftermiddag o kväll fast tråkigare för det är kul när det är mycket folk o liv tycker jag. Jag sover rätt gott då. Helst mitt i smeten :)

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar