ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

onsdag 24 november 2010

Vinter

Idag snöar det! Så nu är världen vit. Mamma pulsade ner till Konsum som vanligt trots snöandet. Lite jobbigt tyckte hon det var. Framförallt när hjulen blev större o större… Det är kramsnö Ler. Jag låg dock väl skyddad i min vagn så jag har inte haft någon närmare kontakt med det vita än. Det får nog vänta lite.

Mamma misstänker att hon håller på att bli förkyld. Det var ovanligt jobbigt att gå till Konsum idag o det berodde inte bara på snön. O lite snuvig o tjock i halsen är hon oxå. Vi får hoppas att hon inte blir jätte-förkyld o smittar mig. Men det är inte så konstigt om man blir förkyld nu för både J o S har varit o är förkylda.

Annars är allt bra. Det rullar på som vanligt. Jag äter fortfarande oftast 2 ggr per natt även om det händer att jag sover 4 timmar ibland. Inatt blev det 4 timmar första passet, sen vaknade jag efter bara 2 timmar o kinkade men då fick jag bara en napp o somnade om efter ett tag. Så jag åt andra gången halv sju istället. Det var ok tyckte mamma. Men vi steg inte upp då för vi var rätt trötta utan somnade om. Ibland behöver man lite sovmorgon.

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar