ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

tisdag 23 november 2010

Träning ger färdighet

Jag börjar bli rätt bra på det där med att styra de där viftande sakerna som kan gripa tag i grejor. Händer tror jag det kallas. Jag tränar ofta i mitt babygym o jag styr dem bättre o bättre.

Jag försökte få tag i mammas glasögon häromdagen men det gillade hon inte… Håret är oxå lätt att få tag på o dra i Ler. Mammas alltså.
Än så länge visar jag inga tendenser att vända mig på något håll o jag är inte jätte-förtjust i att ligga på mage men jag kan…
076
074
Jag gillar att suga på mina händer o fingrar. Häromdagen fick jag till en klockren tumsugning o sög på tummen i flera minuter. Vi får väl se om jag blir nappbarn eller tumbarn tillslut….

065
Tumsugning :)

 
063

232
Alla syskonen Forsberg

206211212

238
Jag o borsan

243
Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar