ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

måndag 29 november 2010

Julskyltning

Så har man varit på sin första julskyltning. En härlig vit o kall julskyltning. Jag hade det hur varmt o skönt som helst i min vagn men de andra tyckte det var lite kallt i slutet. O tänkt, för ett år sen misstänkte mamma att jag hade blivit till. Jag var inte många timmar gammal då men ändå så kände hon att nåt hade hänt. Å det hade hon ju faktiskt rätt iLer. Fast det tog ännu ett par veckor innan hon vågade testa o fick klart besked.

I går kväll la mamma mig i vaggan vaken igen o nu tog det bara en nappistoppning innan jag somnade. Sen vaknade jag vid 12 men fick bara en napp o sov då 2 timmar till innan jag var hungrig. Sen sov jag till 4 (2 timmar bara…) o var sen jättehungrig igen. Efter det sov jag bara nån timme innan jag var rätt täppt i näsan så då fick jag flytta över till mammas säng o sen sov vi till 20 i åtta eller nåt. Helt ok tyckte mamma även om hon inte sover så jättebra när jag sover hos henne. Jag snörvlar en del o så får hon stoppa in nappen ibland.
Nu har jag sovit 3 timmar i vagnen o börjar nog bli hungrig igen. Slut på friden för mamma Ler.

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar