ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

onsdag 20 oktober 2010

Hektisk dag

Idag blev en flängig dag. Mamma fick nästan väcka mig för att vi skulle hinna till Dalby o BM för mammas efterkontroll kl 10.15. Väl där visar det sig att Christina är försenad så mamman som hade tiden kl 10 bokade om för att vi inte skulle behöva vänta för länge, TACK! Jag lyckades producera en rejäl blöja medan vi var där så innan vi körde därifrån fick jag ny blöja o lite mat. Sen somnade jag gott igen för då var jag trött. Då passade mamma på att ta en tur till Dalby frukt o handla lite äpplen o annat gott. Sen for vi hem, mamma fick slänga i sig en banan o några kanelgifflar sen fick vi promenera ner till BVC för mitt läkarebesök. Det gick galant, jag väger nu 6310g o är 60cm lång. Ingen liten kille direkt :). Läkaren kände o klämde lite på mig o jag fick godkänt. Sen var jag hungrig igen så jag fick äta innan vi gick in på Konsum o handlade lite mat. Jag somnade igen när vi gick hem (i regnet). Nu har vi varit hemma ett tag o jag har vaknat o hunnit äta igen. Imorgon får vi nog ta det lite lugnare.

kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar