ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

måndag 18 oktober 2010

Familjeläger

Nu har jag varit på mitt första scoutläger! Det var familjelägret på Hörrs Nygård. Det var jätte-trevligt. Underbart höstväder, kyligt men soligt o fint. De som äter annat än bröstmjölk fick underbart god mat som min morbror A lagat. Jag fick äta ute i det fria en gång o tom bytt blöja o body ute trots kylan. Men skiter man ner sig så gör man... Mamma o jag sov dock inte över där utan körde hem på natten o kom tillbaka på söndagen igen. Minnet från helgen är lägermärket, en skyddsängel som J gjorde åt mig.

Förkylningen är bättre men inte helt borta. Jag äter fortfarande 1-2 ggr per natt, ibland mer men oftast inte. På onsdag är det läkarebesök så jag får återkomma med rapport efter det.

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar