ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

tisdag 19 oktober 2010

Mammafika

Igår hade vi vår första mammafika med mammagruppen från fuben. Vi var hemma hos Melissa för hon är äldst. Vi bestämde att vi går i åldersordning så jag blir näst sist på att bjuda hem alla kompisarna. Det var väldigt trevligt på fikan men jag missade det mesta för jag sov... Men jag hann vakna o äta en del innan mamma var tvungen att gå hem (eller till Konsum faktiskt som vi tog på "vägen hem").

I natt har jag sovit ok som vanligt. Åt vid strax efter 2  o sen igen vid halv 6-tiden. Somnar bra i min vagga även om jag låter lite ett tag men jag kan komma till ro hyfsat bra på egen hand nu. Det tycker mamma är jätte-skönt. Även i vagnen på dagarna kan jag somna själv så jag har nog lärt mig något nytt :).

Kramisar
Benjamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar