ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

måndag 7 september 2009

Ny vecka - nya möjligheter

Så har man redan genomlevt en helg till. De går alldeles för fort, helgerna. Ungarna har varit lite småförkylda men rätt pigga ändå. I lördags hade vi bröllopsdag (11e) och Anders gav mig 5000kr och skickade i väg mig till Nova. Jag fick inte komma hem förrän pengarna var slut. Det gick rätt fort... :-) Det blev nya goretex-skor på Ecco, ett par regnbyxor, lite blusar och toppar, ett skärp och nya underlägg att ha på bordet i köket. En bra skörd tycker jag. Sen gick vi ut och åt på den berömda Veberöds Pub och Pizzeria. Eftersom det var allmänt piss-väder fick vi ta bilen ner till byn så vi nöjde oss med cola och vatten att dricka. Men det var trevligt ändå. Det var full rulljangs hela tiden. Mycket folk i strid ström.
Sen när vi kom hem blev jag jätte-trött och strax efter 9 somnade jag i soffan... Det var väl inte vad Anders hade tänkt sig direkt men jag kunde inte hjälpa det. Jag hade typ 1 ton grus i varje öga och kunde inte hålla mig vaken. Så det blev tidig sänggång för mig men sen sov jag gott. Jag har nog oxå nån förkylning som ligger och lurar och tar krafter även om den inte bryter ut och blir nåt större. Jag hoppas den kan försvinna snart.

Den här veckan lär nog bli något av en utmaning. Ikväll ska jag vara på möte kl 18, imorgon har Josefine kyrkis, sen ska hon klippa sig halv fem och 18 ska jag vara på gympa. På onsdag har jag samtal med Bastians fröken, på torsdag har jag gympa, ungarna scouter och Anders möte och på fredag ska vi grilla med grannarna. Pust. Jag lär vara slut då kan jag ju säga. Men veckan kommer nog gå fort osså får vi helg igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar