ÅlderB

Ålder S

ÅlderJ

tisdag 29 september 2009

Förkyld!!!

Nu är jag förkyld på riktigt. Har ju haft ont i halsen sen i fredags natt och i går gick det över till heshet som idag även är hosta. Inte mycket i bihålorna och näsan än utan mest i svalget och halsen. Men det är jobbigt nog. Kan inte prata utan att hosta... BLÄ! Men jag har varit oförskämt frisk väldigt länge nu så nån gång är det väl min tur att bli förkyld... Nu är jag ju inte man men liiiite synd om mig kan det väl få vara ändå?

Det värsta med att vara förkyld tycker jag ändå är att jag inte kan träna. Idag skulle jag gått på Bodypump men det går ju inte. Och nån MegaCore på torsdag kommer jag knappast orka med så det lär ju bli en vecka utan träning (gick inte i söndags heller...). Och det är ju aldrig bra för orken, vikten eller nånting faktiskt. Men det är ju bäst att låta bli ändå. Fast det är så retligt när man kommit igång med träningen och känner att man fått upp lite kondis och blivit lite starkare att då få göra ett uppehåll. Man tappar så fort både styrka och kondis och sen får man börja om lite. Inte kul! Blä för det med!

Host host...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar